loading...
Download2Music
Mohammad Yasin بازدید : 338 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای علی لهراسبی به نام خداحافظ بچهبا کیفیت اورجینال …

تیتراژ سریال خداحافظ بچه …

 

MP3-320

 

 

MP3-128

 

 


همه شهرو به هم میزدم اما چقدر پیش تو بی اراده بودم
درست وقتی بلند کردی از جات که از چشم همه افتاده بودم
نبودی مرد این بازی نبودم از این حسی که بین ماست میگم
گمونم این تمام عشق باشه نمیپرسی ولی من راست میگم
خدا تو میبخشی همه دیروز منو تو میدونی حال هر روز منو
تو میبخشی همه دیروز منو تو میدونی حال هر روز منو
ولی از تو بعیده از تویی که خدا رو واسه من تعریف کردی
سر چی با خودت بهم زدی که دوتامونو بلاتکلیف کردی
یه وقتا باعث آشفتگیمی یه وقتا از تو آرامش میگرم
به حدی بستگی دارم بهت که عذابم میدی و از رو نمیری
فقط باید صدا کنیم کسی رو که دستش بازه میتونه ببخشه
خدا خاصیت دستاش اینه که بی اندازه میتونه ببخشه
تو میبخشی همه دیروز منو تو میدونی حال هر روز منو
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.امیدوارم لحظات خوشی رو در این وبـــــــسايـــت سر کنین هرچی رو که برای دانلود کردن میخواین و تو وبـــــــــسايــــت نيســــت;تو نظرات بنویسین یا به ایمیلم بفرستین. برای حمايت از موزيك ايران آلبوم ها برای دانلود قرار نميگيرند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امتياز بدهيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 13,563
  • بازدید کلی : 199,068
  • کدهای اختصاصی